23/30

Like candy.... Kan tipsa om detta bröd köpte det på Ica ettan - Västerås för fyrtio riksdaler mums!!! Serveras gärna med äggvita, skivad banan och italiensk salladskrydda. Eller ät det bara som det är med en god kopp te (grönt te) 



Alltså denna lilla vän har räddat mig ex antal gånger från att hamna i soffan. Som jag berättat förut low Impact träning bränner fett och håller en schysst puls. När min värk gör dig påmind är low Impact den bästa träningen för mig. För är det något jag lärt mig under mitt snart fyrtiotreåriga liv så är det: Lyssna på hur just DU mår både fysiskt och psykiskt. Träning som utförs när du inte mår bra, bryter ner dig mer än du bygger upp dig. VILA när du känner att du borde. Jämför dig aldrig med andra bara med dig själv. Du är den du är. Bara för vännen, grannen el. någon annan tränar fem gånger i veckan kanske inte du kan det! 


ALL TRÄNING SOM BLIR AV ÄR BRA TRÄNING!!! 

Nu pep timern och dagsformen just o dag känns toppen så jag mosar 15min till ;-) I morgon kanske det är en sämre dag!!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0