30+1 på cykeln med tunga ben....

Fy vad jag känner mig låg i dag, ni vet allt bara känns bläää... Jag vill ha lite leenden och glädje i mitt liv och min omgivningen. Just nu känns det tungt och motigt inte egentligen för just mig. Men nästan alla mina nära och kära har det tufft på ett eller annat vis. Allt från trasiga bilar till tyngre deppighet. Jag vet inte riktigt vart jag ska ta min input i från just nu. Mer än min inre styrka och kämpa för att hålla humöret uppe. Den här torsdagen (i morgon) är yogan inställd som när jag behöver den som mest! Sitter på cykeln och kämpar nu, träning gör alltid gott i slutänden. Lite tunga ben efter gårdagens löpning. 

Tur att jag har min solstråle som får mig att le, även om även hon har sin vrångighet men det har jag med hihihi 


❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Mammas lilla söta trötta tös när vi varit hos farmor o farfar på middag. Vi han knappt starta bilen så sov hon. 

Nu börjar jag bli smått svettig skön känsla me love it. 

Väntar in min andra tös som varit å träffat en tjej kompis i kväll. När hon kommer blir det en kopp grönt te lite kvarg och bär. Sedan bär det av ner och lukta på kudden några timmar. I morgon har jag massor att avsluta på jobbet. 


LOVE❤️


See you :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0