Dag 26-29

Startade helgen i fredags med ett pass på gymmet. Cardio 10min cykel axlar, rygg, mage 10min rodd 2xset axlar, rygg och mage. Skön träningsvärk på lördagen. Då det endast blev 30min cykel. 

Fredag kom äntligen efterlängtade Carro hem. Skönt att få krama henne ❤️ Tösen blev så lycklig!!! 
Hon fick en fjärils tavla av Carro, tösen har alltid gillat fjärilar. Armband och elefanter fick hon också. 

Jag fick också presenter Goa Carro och Niklas. Tack!!!

Störtskön Buddha...

Och ett läckert vinställ....

I lördags var vi bjudna till svärisarna på käk.... Svärfar hade riggat upp med en egen liten OS studio.

Blev endel Dogge gos också förstås!!!

På söndagen var det dags för Marre (Sebbes kompis) att göra sitt gesällprov. Hon klarade 4/5 missade på permanenten :( Som hon kämpat, men hennes permanent modell hoppade av sent och hon fick skaffa en ny modell. Det gick troll i det momentet från början. 

Men färgen klarade hon och jag blev så fin :)

Meddans jag var där var gubben med tösen på kalas på Leos lekland = trött och slut gubbe, lycklig tös ❤️

På söndag kväll hade vi en del coola gäster på besök.... 

Vi åt och drack och hade trevligt :) 

Lediga måndagen var en riktig slööööö dag och så skönt!!! 

En helg med både vila, träning och trevligt umgänge ❤️ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0