Dag 30

Så där ja då var det dag 30 men nu ska jag krypa till korset. Jag har skött maten galant, men tyvärr hoppat över några tränings tillfällen. Pgav. att min kropp strejkat högljutt. Närmare bestämt tre tillfällen. Så nu kommer straffet 30+3dagar till, bara bita i sura äpplet. Så tre dagars träning till alltså innan den äkta vilodagen får komma. 

I dag blev det årets första löprunda, jag gillar inte springa vinter tid men i dag blev jag sugen. Och jädrar i mig så skönt det var. Men nu värker knän och höfter :( 


GRATTIS TJEJERNA SOM BÖRJAR PÅ E NI HAR VARIT GRYMMA!!!! 

Nu gäller bara att ni hittar er balans i träning och kost för nu är ni på gång. En egen plan med egna små delmål :) 

Lycka till!!!!



Kommentarer
Postat av: Elin j

Du är exakt lika grym. Jag är glad att jag hakade på dessa 30 dagar efter mina egna förutsättningar. Nu ska nya mål sättas 😊
Du är en av mina inspirationskällor och där man finner peppen när man behöver den.

Svar: Tack Elin, du o Ellis har peppat mig också. Tex löprundan i dag är tack vare dig 😉👍
Mrsnatten

2014-02-11 @ 23:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0