Grey


Söndag och knatteridning. Denna gång fick sadla och göra Grey redo för ridning. Herregud jag kan inget och jag menar inget om hästar. Men tösen är så glad och hon är riktigt tuff på hästryggen. Hon har alltid faschinerats av hästar. På Granis skulle hon kunna stå timmar och titta på hästhoppning. Det finns nämligen en hopphage fem minuters gång avstånd från campingen. Gissa om jag lär få stå där och hänga ännu mer i sommar :) 

Nu har jag bokat även till nästa söndag, måste medge att det faktiskt är riktigt mysigt att ha denna söndags aktivitet. 



Kommentarer
Postat av: Elin j

Min skräck om jag får barn som vill rida. Jag kan också noll om hästar😉

Svar: Ähhhh... Det löser sig om det måste 👍😉
Mrsnatten

2014-02-25 @ 21:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0