Integritet vid fem år....

Tösen sitter på toaletten och ska göra nr:2 jag pratar med henne och talar m vad vi ska uträtta innan vi kommer till badhuset. Förutsägbarhet så hon vet vad som väntar. 
Tösen: - Mamma jag ska bajsa du förstår, efter jag bajsat kan du och jag prata. 
Alltså med hennes lillgamla (vuxna) ton och ordspråk blir jag så fnissig. Självklart ska man få ha integritet och göra nr:2 i lugn och ro :) 

Ps. Sitter och väntar nu bråttom har hon inte ;-) 

Nu bär det snart i väg på div. ärenden. 
Visa upp skadan på bilen, tömma postbox, kolla till de bortrestas lägenhet, posta brev, handla, barnshopen, mata änder, badhuset lär nog somna ovaggade i kväll förhoppningsvis. 

Ledig dag! Då allt ska ske typ ;-) 

-Fääääärdiiiig kom och tooorka!!! 

Tjing 




Kommentarer
Postat av: Elin j

Vilken härlig kommentar från Clara :-)

Svar: Ja hon bara sprudlar sköna kommentarer just nu 😝
Mrsnatten

2014-02-03 @ 22:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0