Ojjjjj.....

Måndag... Vaknade pigg och full av energi... Tyvärr vid två tiden på eftermiddagen dog den tvärt. Kroppen värkte och kändes olustig :( Pinade mig med ett leende till fyra. Hämta tösen halv fem och funderade hur jag skulle orka ta mig hem. Gick på autopilot lagade mat och orkade typ inte mer än det. Lyxade med en semla som jag längtat efter i sex veckor. Kändes inge vidare när jag tryckt i mig den hihi men fan vad god den var!!! Träning no way... Somnade i soffan 20.30 fullsminkad och med oborstade tänder :( Vaknade 04.20 masade mig å tvätta bort smink och borstade gaddarna. Och gissa om jag kände mig levande död när klockan ringde 6.30 :(( fifan rent ut sagt!!! God lust att köra en ful vabb, men trogen som man är masade jag mig förstås upp och iväg... Väl på plats kändes det helt okej faktiskt riktigt bra!!! Hihi 



Gotte semlan mums!!! 


Sjukt god fisk gryta á la Nettan mix. 
Recept: 
2dl créme fraisch el. Matlagnings yoghurt
2dl grädde el. Matlagnings grädde
Curry
Havssalt
Grönsaksbuljong 
Lite mjölk
Lime
Vitlök
Purjo
Koka ihop
Ha i fisk puttra 
Ha i räkor 
Servera med ris och kokta ärtor 
Mums!!!

Ingen träning... Sov som fan... Gotta med semla.... WAF gör det nästa dag? 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0