10/30

Galen dag full fart!!! 

Så nu sitter jag galet sent på motions cykeln igen. I bland räcker inte tiden till alls. 45min cykel, sqaurs, planka biceps och triceps = 60min

För ett tag sen svarade jag på en annons på FB på nya stolar. I dag fick jag svar. Det visade sig vara en tjej jag känner till. Hon hade köpt nytt köksbord där det ingick stolar på Mio. Men hon skulle bara ha bordet. Så hon sålde spritt nya stolar. Jag köpte dom, å jag och vännen som målade benen nyligen. Så tokigt det kan bli. Men det blev bra! 
Mina gamla är redan sålda. 


Nu sitter jag på tok försent på motionscykeln igen. Hmmm.... Tionde dagen (tränat elva dar) känns lite små tungt just nu så i morgon blir det badhuset med tösen å simning för mig. 
Så kroppen får lite annan rörelse. 



Dagens middag: Fläskkotlett, rivna morötter, tomat o lök blandning, broccoli

1/3 del avklarat nu =) 

Nattinatt min vän!!!



Kommentarer
Postat av: Elin J

Du är grym 👍 och min förebild att allt går bara man vill, de är inte många som sätter sig och cyklar efter kl 23 efter en dag med full fart.

Svar: Tack Elin 👍😉 Har jag ett mål så har jag. Du är lika grym halvmaran är grymt😜
Mrsnatten

2014-01-22 @ 23:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0