11/30

I dag blev det badhuset, mys med tösen, Milla och Sigge. Så i dag blev det simning 40längder. Det innebar att jag inte tränade 60min. Men anser att 40längder är tillräckligt. Dag 11 men tränat 12dagar nu känns grymt!!!

Glad tös som fick åka och bada =) 


Mumsigt kvälls mellis....
En kopp grönt te, sportknäcke, keso och purjolök. 


Fixat naglarna....
Ska på 30-årsfest på lördag så jag fixade naglarna i kväll. Ska bli jätte kul att gå på fest. 

Nu är jag såååå trött, varit uppe sent flera kvällar. Tränat sent pgav att tiden inte räckt till. Känner mig stolt och nöjd som ändå lyckats träna varje dag. För trots allt har man ju inte obegränsat med tid. Och att ha familj, hus, jobba, barn, tvätt, mat, disk, städ, handling.... Ja ni vet ju så går kvällarna fort. Jag har prioriterat bort tv helt. Lyckats suttit på cykeln och sett några nyhets sändningar iaf. 

Ladda för dag 12 med en natts sömn! 
Nattinatt 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0