15/30

Orkade inte blogga i går....

I dag vaknade jag med sprängande huvudvärk. Skulle ha haft ledig måndag, men hade utbildning. Trots huvudvärken satte jag mig på motions cykeln 30min sen tog jag ett varmt bad. Huvudvärken höll i sig. Efter jobbet var jag hem till pappa köpte med diverse han behövde. Hämtade hans tv som skulle lämnas in, han har en ny som heldog. Jag och tösen uträtta lite diverse annat. Vi kom inte hem förrän halv åtta. Hatar såna här kvällar när den bara försvinner. Huvudvärken malt på hela dagen, fick massage av gubben så jag slockna två timmar på vardagsrums golvet. Hoppas den är väck i morgon ;-) huvudvärken!!


Middag: Köttfärs sås med sallad och kvarg. 


Kvällsmellis: Sportknäcke med makrill en kopp te. 

Nu ska jag sova är så trött!

Ps. Jag fuskade inte så mycket med kosten i lördags. Avstod räkpajen och kladdkakan. Men det blev lite vin, skippade öl, cider och beilyes. 

Tjing 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0