16/30


Dag 16 avklarad, min vän cykeln har räddat mig många gånger från att hamna i soffan. När man har en femåring så är det inte bara att sticka i väg på gym och löprundor. Men då kan man ta cykeln. 60min intervall alternerat stående och sittande med hantlar. Biceps, triceps och axlar. Bra pulspåslag det gillas, då får även hjärtat jobba. 

Mellis 1: Kvarg, keso apelsin med kanel mums!!!

Mellis 2: Sportknäcke, keso och tomat lite citronkrydda och en kopp kvällsro örtte. 

Jag har haft huvudvärk i flera dagar vet inte om jag är på gång och bli sjuk. Eller om det är nacken som spökar. Tösen har fått en grym hosta. Hoppas hon nu klarar sig från att bli sjuk igen. 

Skulle vilja göra lite kul i helgen med henne. Barngympa på Friskis kanske eller bio. På söndag ska hon på knatteridning på Hamre hon är överlycklig och längtar. 

På torsdag är första yogan ska bli jätte häftigt! Bror fyller 40år på torsdag. Vi firar honom på fredag med mat och mys <3 

Näää nu ropar kudden på mig hör jag så nattinatt! Benen värker får se om jag kommer upp i morgon =/ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0