2/30

Äta var tredje timme, fysisk rörelse 60min. Så skönt att fylla kroppen med ren fräsch och bra kost igen. Även om jag äter relativt bra kost över lag så är det skönt och kicka igång rejält emellan åt.


Dagens lunch: Tonfisk, broccoli, körsbärs tomater, avokado och kvarg så klart massa vatten. 



När jag kom hem vid 18-tiden tränade jag en timme cardio. Jävlar vad det kändes så skönt! 




Middag: Ruccula, körsbärstomater, morötter, keso o kvarg och stark köttfärs sås m. Vatten. 



Avslutade kvällen med 30min yoga :)

Fått snaps av tjejerna härligt jobbat!!!!

Nu ska jag kika farmen på play och sova. 

Natti 






Kommentarer
Postat av: Elin j

Du är grym 👍

Svar: Du med :)
Mrsnatten

2014-01-15 @ 00:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0