5/30

En timmes träning om dagen. Den här veckan har jag kört Cardio. Vilket innebär att få hög förbränning och stark coremusklatur. 10min cykel i mostempo svetten ska spruta pulsen ska maxa. Tre övningar 15reps x 2 tex. Squars, situps, planka, triceps osv. Tänkte tipsa er på lite övningar.
Mosa 10min igen på cykel kör sedan samma tre övningar 15reps x 2 x 2 
Har man ingen cykel funkar det i stort sett med vad som helst, crosstrainer, löpning, hopprep du ska upp i max puls 10min. 


Att vi tjejer har så lätt att få gäddhäng vissa mycket, vissa lite mindre. Varför klarar männen sig?!! "Hormonellt kanske" Så i dag fick triceps och insida lår sig en omgång. Ligg med börja ben ha något mellan knäna ex. en hantel men det fungerar också med en kudde. Knip i hop under hela övningen. Håll armarna rakt upp och fäll sakta bakåt på fyra upp på två upprepa 15reps. Andas och koncentrera dig, tänk på muskeln som tränas för full fokus. 

Började timmen med 2min planka och avslutade med 2min planka.





Världens kämpar tjej!!! <3


Dagens middag: 

Dom sålde grillad kyckling på Ica för 29:- denna vecka. Passade utmärkt så det har blivit endel kyckling. 

Nu ligger jag i sängen, det känns i kroppen efter sex dagars fysisk träning. Jag känner mig nöjd!!!

God natt :) 







Kommentarer
Postat av: Elin j

Den övningen ska testas imorgon på gymmet 👍

Svar: Ja gör det 👍
Mrsnatten

2014-01-17 @ 22:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0