8/30

Se där ja då är vi inne på vecka två =) 
Det här går ju galant och jag känner mig piggare och med mer energi. Ännu engång har jag fått det bevisat bra kost och motion = må bra iaf bättre ;-) 


I dag blev det en powerwalk med vännen. För att få tiden att räck till så är det smart att motionera och umgås samtidigt ;-) Det gäller och vara effektiv när man ska lyckas få till det med 60min motion varje dag! Det var så skönt och friskt ute i kväll :)


Dagens middag: Lite små tråkig men men.... Rivna morötter, tomater, kyckling med citronpeppar, kvarg o keso. 


Är så glad jag har fått en plats på yogan så nu ska även själen få sitt under vårens torsdagskvällar. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0