Kö, massage och en tiramisu =)

Här är han "smita före killen" Grrr... 
Det ställde till sig så illa att jag fick köa 1,5timme och kom försent till min massage. Men jag har hittat världens bästa massage tjej som bor ett stenkast i från mig. Och hon har sin klinik hemma så jag kunde komma senare. Dessutom var mannen sen från jobbet så jag hade ändå blivit sen. 

På måndag kör jag i gång...... 
Jag lovar ni får vara med på resan ännu en gång här på bloggen. Nu är jag sjukt peppad och inspirerad. Jag Nettan skall prioriteras lite mer. Massage tjejen gav mig ännu mer pepp i dag :) Berättar mer sen!

Väl hemma efter massagen fixade jag varma mackor som jag också tog ett glas vin till. Gjorde kväll med tösen och natta henne. Låg en stund på spikmattan, då jag fick ett sms att sätta på kaffemaskinen. Och så kom min finaste vän, levererandes med en hemgjord tiramisu lycka att ha en sån vän. Tack <3 

Nu ska jag ta ett glas kallt grönt te och sätta på en film. Jag ska njuta av att jag kan somna när jag vill för i morgon har jag sovmorgon jieeee....

Ljus och mys!!!


Varma mackor.....



Ett glas vin....

Spana in min fina nyårsbukett jag fick den står sig fortfarande jätte fin!!!!

Trevlig helg min vän :) 





Kommentarer
Postat av: Elin j

Såklart du ska prioriteras mera. De finns bara en Nettan och du måste vara rädd om dig 😘

Svar: Ja man ska vara rädd om sig😘
Mrsnatten

2014-01-11 @ 23:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0