Min & tösens dag...



Jag är ju ledig varannan måndag, dessa måndagar är heliga. Heliga i den utsträckning det fungerar i min vardag. Tösen och jag behöver dessa varannan måndagar, framförallt jag. För att komma till ro och ha riktig kvalitets tid med henne. I dag stod badhuset på schema. Vi stressar aldrig på våra lediga dagar, vi morgon myser med frulle i sängen och tv mm så när klockan var vid tolv hade vi packat badväska och fika väskan. Begav oss ut i bilen och skulle åka (ville ta bilen pgav -10gr) Men det ville inte bilen och dess batteri totalt död. Att ställa in badhuset fanns inte på kartan. Med punktering på cykeln var inte heller det en lösning. Det fick bli pulkan. Eftersom dom är så duktiga på att sanda hela våra gångbanor. Så blev det att pulsa i snön för att få pulkan att glida, med tös och packning blev det en rejäl puls höjare. Svettig mamma tog sig till badhuset med humöret på topp iallafall. Nöjd tös = nöjd mamma. 

Jag har iaf världens snällaste svärfar som ryckte ut vid 22.30 och kom med ett extra batteri från Ransta. Så nu spinner min lilla Kia Ceed och tar oss till förskola och jobb i morgon. I väntan på nytt batteri TACK svärfar!!!

<3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0