Skridskor



I går lovade jag tösen att vi skulle åka skridskor. Packade med dom i bilen så kunde vi ta det direkt efter förskolan. Hon karta runt i över en timme. Vi kom hem strax före sex. Vi lagade mat och fixade undan i köket. Även i dag kom hon med en skön kommentar på skridskoplan. 

-Mamma titta dom pussas MITT på gatan!!! 😱 

Nu är jag så jävla trött så ögonen knappt går att hålla öppna. Tänkte ta ett skönt bad men vet inte ens om jag orkar det. Och jag som köpte nya Wellness och tänkte "peppa" mig lite. 
Det är bara å hålla ut två dagar till sen är det helg igen!!!

Var nog uppe förlänge i går, städade bort julen så skööööönt. Det känns liksom renare när den blir undanplockad. 

:)



Kommentarer
Postat av: Elin j

Mysig eftermiddag med skridskoåkning 😊

2014-01-09 @ 16:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0