Skype



Det här gick ju bra?!!! Med mina rutiner somnade med tösen 30min så hur ska jag kunna sova nu?! :( 

Nu ska "kärringen" lära sig Skype också måste ju få se och prata med Carro. En månad hur ska jag klara det!!!! *shit* 
Hon lyfter från Arlanda i morgon har kramat henne hejdå nyss. Vi tog faktiskt ett glas vin och hade ett snabbt mys. Gulle henne var ju tvungen och komma hit och pussa på tösen ❤️

Jaja om jag klarar snap chat med ungdomarna så ska jag väl klara Skype. 
Snap chat är ju asroligt. 

Citat Ellis lillsyrran: Snap chat är som sms och sms är som att skicka vykort! 


Öhhh.... Det gäller och hänga med 👍



Kommentarer
Postat av: Elin j

Lovar att du kommer fixa en månad 😊
Kärringen var väl att ta i, du är ju glada och positiva Nettan och inget annat 😊

Svar: Haha ja jag har ju inget val 😱
Mrsnatten

2014-01-09 @ 23:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0