Tillbaka till vardagen....

Nu är det dags att komma tillbaka till vardagen och dess rutiner. Efter en lång och jobbig höst där jag kommit av banan lite ang. Kost och träning. Kör jag igång med en liten "kick start" Jag har också lyckan att ha två tjejer till med på tåget det är pepppande. Det som gäller nu är att försöka få till en timmes fysisk aktivitet varje dag 60min. Allt från PW's, simning, gym, stavgång, pass eventuellt löpning. Som ni vet gillar jag inte att löpa vintertid. Angående kosten är det att ätas var tredje timme och nyttigt. 
Häng med här på bloggen för lite inspiration :) Själv får jag inspiration av mina två kumpaner via snapchat lyllos mig. Nu kämpar vi tjejer!!! 
Vi har alla tre olika mål och det viktigaste är att fokusera på sitt egna mål och ev. delmål under dessa tre dagar. 

Jag tjuvstartade lite igår med en PW så skönt i vintervädret. 

Vi har även vägt oss, mätit, tagit vilopuls och fotograferat. För att vi skall se våra resultat. Detta mest för vår egna skull och våra egna mål. Det viktigaste i detta är ej att vi tävlar med varann. Utan vi tävlar med oss själva och peppar varann. Heja oss!!!




Nu blir det badhuset med tösen på vår lediga måndag <3 



Kommentarer
Postat av: Elin j

Vi är grymma 👍 vi fixar detta och peppar varandra fast vi alla har olika målsättningar

Svar: Snap chat pepping
Mrsnatten

2014-01-13 @ 23:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0