Hej på er....

..... jag har varit lite tyst här ;-) Jag har inte prioriterat bloggen. Haft fullt upp med mig själv. 

Lite ska jag bjuda på ett tag tillbaka. 

Mannen i huset var förra helgen i väg på lite scooter åkning med vänner. 

Tösen och jag mös framför brasan, kalas och Ikea frukost bland annat!!!

Brasmys <3


Kalas tjejen <3 


Ikea frulle

Bästa lillasyster Ellis var barnvakt så jag kunde gå på yogan på torsdagskvällen. När jag kom hem mös vi med te och musik. Var även i väg på lite nattliga äventyr ;-) 

Mys med syster <3

Har även tränat lite i veckan cyklat hemma, varit på jympa och IW intervall. 
Tyvärr räcker inte tiden till så mycket som jag vill. Yogan tar endel och hus renovering mm. 

Två pass.... När tillfälle gavs ;-) 

Trötta ben....


I fredags lagade jag italiensk tortellini Carro var här och mös med oss. Hon och tösen bakade muggkaka. Jätte gott det är morotskaka i mugg som man kör i micron. Vi avslutade kvällen med att se filmen mig äger ingen. Stark film helt klart värd att se. Persbrant var mycket bra i den. Den touchade på mig och mitt inre kanske därför jag tyckte den var extra bra! Jag har även läst boken och sett teatern. 

Mig äger ingen :( 
Italiensk tortellini på gång....



Min lilla hjälpreda älskar att vara med i köket :) 



Muggkaka :) 

Idag har jag haft ledig dag, tösen hade feber i helgen. Men feberfri i dag så vi tog och bakade lite bullar. 

Feber tös :( 

Bullbak :) 

Har i kväll varit på tre timmars extra yoga. Wow så häftigt <3 



Nu tänker jag lägga mig med Ipaden och se kvällens avsnitt tjockare än vatten. Men först blir det en kopp kvälls ro te. 

Förresten just nu buzzar jag mr muscle spray. Kan rekommendera den, provat i badrummet och köket. Den är jätte bra blir blankt och fint och luktar gudomligt gott och fräscht. Vill du bli buzzador gå in på www.buzzador.com






Kommentarer
Postat av: Elin j

De var tur du åkte ut på ditt lilla nattliga äventyr 😜
Alla genomförda träningspass är bra, du är grym 👍

Svar: Haha ja det var nog tur det 😉👍
Mrsnatten

2014-03-24 @ 23:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0