Min egna lilla triathlon...

I dag skulle jag varit ledig hela dagen pga. att förskolan var stängd. Men det visade sig att jag behövde gå på ett möte på förmiddagen. Så snälla mamma hade tösen några timmar. Jag planerade dagen i detalj för att den skulle bli bra och smidig. För både mig och tösen. Packade löpar kläder och badkläder redan på morgonen. 

Efter mötet tog jag en snabbis löptur. Testade mina nya löpskor sen i höstas dom gav mig skavsår då och även nu. Skit skor :( Men rundan gick bra trots att sätes muskeln skrek ajaj efter passet i går. 


Mamma bjöd på banan plättar med kvarg och björnbär till lunch. Sen bar det i väg till badhuset. Tösen hjärtar mig gullunge. ❤️


Jag vet man ska inte muta barn, jag gör det inte ofta. Men i dag gjorde jag det... 
40längder simning mot en glass 🍦
Tösen är med mig när jag simmar och jag kan lova det blir bara mer träning än utan henne. Simmar med henne på ryggen. Puttar henne framför i badring grym ben träning osv. Jag får simma hon har roligt och får glass och förhoppningsvis lär hon sig att motion är bra!!! Win win situation? Eller hur ;-) 


Min egna hemsnickrade triathlon i dag. 
4,5 km löpning, 40längder simning 2,5tim yoga, rena friluftsdagen. 

Känns som en mycket bra dag, hunnit med allt jag vill och behöver. Det allra bästa tid med min älskade dotter ❤️ 





Kommentarer
Postat av: Elin j

Härlig ledig dag du fick👍😊 ibland får man muta sina barn, du fick träna och Clara hade kul, ser bara positiva saker i det 😊

2014-03-06 @ 23:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0