Plötsligt....

.... Stod jag på en crosstrainer....


Mannen kom hem efter att varit med ett lass till återbruket. Jag står och ska precis börja med maten. Då han säger usch jag är så trött och orkar inte göra nå mer på övervåningen (renoveringen) 
Jag känner att jag håller på å surna till men behärskar känslan och säger men tusan då hade jag ju kunnat köra ett pass. Jag loggar snabbt in på Friskis sida på Iphonen och bokar. Släpper matlagningen Varsegod du får ta över. Packar snabbt väskan och sticker vips så står jag plötsligt på en crosstrainer och kör ett Indoor walking intervall pass.  Oj vad har jag gett mig in på? Jag kan lova jag blev fett svettig och slut och framförallt stolt. I hetsen glömde jag handduken och jag var så sugen på att basta. Så det fick bli att torka sig lite lagom i bastun med komplement av torky papper och hårfönen det funkade ;-) 

Sådär ja ännu engång jag prioriterade mig själv bra där Nettan :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0